Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

ποιοι ειναι αυτοι που αποφασιζουν για εμας?

Όταν κατάλαβα τον εαυτό μου, μικρή ακόμα... είδα ποσο δύσκολο είναι να ζεις... πρεπει να καταφέρεις να επιβιώσεις τελικά απο πολλά... από την οικογένεια?? που σε θέλει να είσαι το καλο παιδί...να μη δίνεις δικαιώματα στους συγγενείς να λένε πως δεν έχεις τρόπους! να μην πει η μαμά πως ο γαμπρός δεν ειναι καλός... να μην πει ο μπαμπάς πως πήγαν στράφει τα λεφτά που σε σπούδασε! Απο τη γειτονιά??? να μην αργείς τα βραδυα...να μην συζητηθεί το ονομα της οικογένειας! απο τις κουρτίνες πισω κρύβονται και κάθονται να δουν τι ωρα γυρίζεις σπίτι σου!!!....~ Απο το χωριό..? αυτό που το πας? ενα χωριό ολόκληρο να περιμενει να σε πιασει λαθος??? να σε κουβεντιάσει..να σε κουτσομπολέψει?? ΑΜαν πια...ασε που δεν τολμάς να μιλησεις και να εναντιωθεις, εαν τυχον εισαι κ επαγγελματιας...περιμενουν ολοι να σε φανε...να σε κοψουν στεγνο... να μην ξαναδουλεψεις παλι!!! Ναι... βέβαια..δε θέλουν να κάνεις λεφτα...γιατι σηκώνεις κεφαλι...οι φίλοι σου...οι γνωστοι σου...ολοι εχουν προβλημα...μην τυχόν κανεις πιο πολλά απο αυτούς....!!! Λες κα τα δουλεύεις μαζι τους!!! Ετσι νομιζα...μεχρι προχθές...πως απλα δεν δίνεις σημασία, και δε σε πιανει τιποτα! Που να φανταστώ πως το eurogroup..ΘΑ μου ελεγχει και τη δουλεια μου..! θα μου ελέγχει τον κοπο μου!κ την ταλαιπωρία που περναω να πουλήσω να δουλέψω...για να ζησω...!!! ΔΕΝ ΤΟ ΉΞΕΡΑ ΟΤI ΔΟΥΛΕΎΑΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ.....!~Κ ΤΩΡΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΧΕΡΙ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΜΟΥ...!! τοτε να μου δωσετε απο τα δικα σας...κα να σας δωσω κι εγω απο τα δικα μου! ΔΕΝ ΣΑς ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΔΗΛΑΔΗ...που το πατε???? Χαζη ειμαι εγω που δουλευω μερα νυχτα???? για σας δουλευω???? δεν κατάλαβα!!! τι μου δωσατε εσεις???? Ασφαλεια???? σιγουρια??? σπιτι??? οταν χτυπησα εγω με κανατε καλα? οταν εχασα τη δουλεια μου μου δωσατε αλλη?? οταν πειναγε το παιδι μου μου το ταισατε??? οταν παραλιγο να χασω το σπιτι μου γιατι ο βλακας ο εργοδοτης τα τρωγε τα λεφτα του στα καζινο...με σωσατε εσεις???? ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ??? που με βοηθήσατε εσεις? ΠΟΥ??? κ εχετε τωρα το θρασος κα ερχεστε με το ετσι θελω να μου παρετε απο τα λιγα μου χρηματα να πληρωσετε τα ΔΙΚΑ σας ΧΡΕΗ ??? οχι! ΟΧΙ- ΟΧΙ -ΟΧΙ ΟΧΙ! εαν νομίζετε πωσ είμαι χαζη κ δεν καταλαβαινω τι κανετε....κανετε μεγαλο λαθος...! κ οι χαζοι σας εχουν καταλαβει...! αλλα τελος...ΩΣ ΕΔΩ....! Μια ζωη εγω θα ζω με το φοβο σας??? οχιιιιιιιιιιιιι! ξεκινηστε να φοβαστε και εσεις...Η ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ ΕΡΧΕΤΑΙ...! ΚΑΙ ΟΥΕ ΚΙ ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΑς! ΕΓΩ!
Share |

Δεν υπάρχουν σχόλια: